zaterdag 27 februari 2010

Zeepketting...

Hoi allemaal,

Vandaag kwam één van mn beste vriendinnen op bezoek. We hadden eerder deze week nog bedacht om lekkol te gaan shoppen, maar door het druilerige weer hebben we onze plannen herzien. Omdat we niet echt iets leuks vonden om te doen, kreeg ik het idee om een zeepketting te maken. Ik had totaal geen idee hoe dit in zn werk ging, maar op internet hadden we een winkel in de buurt gevonden waar we maar gingen kijken. Deze winkel had er nog niet veel in, maar hadden wel zakjes waar je mee kon starten. Voor ons beginners was dat vandaag wel voldoende. Helaas hadden ze nog weinig keus in zeepjes, dus konden hier onze slag niet slaan. Op de terug weg kwamen we langs een scrapwinkel (De Scrapheap) en deze is echt een aanrader. Ik heb hier nog even heerlijk rondgekeken (met een "wow" op mn gezicht) en ook weer wat leuks mee naar huis genomen. Thuis aangekomen (was inmiddels al laat in de middag "bloos") zijn we aan de slag gegaan en hieronder is het resultaat te zien. Mn vriendin heeft de lange ketting gemaakt en ik de korte.



Binnenkort gaan we verder neuzen en kijken of we nog een keer zo'n leuke ketting kunnen maken. Maar daarvoor gaan we eerst eens op zoek naar leuk materiaal en kijken of er nog andere technieken zijn.
Het was iig leuk om een keertje te doen en het ruikt nog heerlijk ook.

Groetjes,

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Ik vind het altijd leuk om ze te lezen. Groetjes, Joke