maandag 26 april 2010

Een zonnige verrassing...

Hoi allemaal,

Wow... bedankt voor jullie leuke en lieve reacties op mijn vorige blogbericht en wat een leuke (dubbele) verrassing stond er tussen die lieve reacties. Ik heb nl van zowel Nicole als Annika mijn 2e award gekregen en wel de volgende:


Dit was echt een "zonnige" verrassing maar ben er kei blij mee... (en heel trots op)... bedankt!

Wat ik las bij Nicole horen bij deze award onderstaande regels:

1) Plaats bovenstaande afbeelding van de award op je blog.

2) Plaats een link naar de persoon waarvan je de award hebt ontvangen.

3) Geef de award door aan zoveel mensen als je maar wilt.

4) Plaats een link naar de personen aan wie je de award wilt doorgeven.

5) Laat de personen, die je genomineerd hebt, dat weten door een reactie op hun blog achter te laten.


 Ik geef deze award door aan:


Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je award, blijft toch leuk om ze te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke, dankjewel voor die zonnige award hoor :)) Wat een verrassing zeg! Morgen ga ik hem gelijk op m'n blog zetten, hartstikke leuk! groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je welverdiende award
    en wat super lieff dat je m aan mij doorgeeft dankjewell
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Joke dat je 'm doorgeeft aan ons.
    Ik zal 'm snel op onze blog plaatsen.
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je award,
    ik zag tijdens mijn rondje langs mijn blogvolgers dat ik je blog nog niet volgde,dat heb ik gelijk maar even verholpen .
    je maakt mooie creaties leuk dat doosje voor het bruidspaar

    gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het altijd leuk om ze te lezen. Groetjes, Joke