zondag 4 april 2010

Vrolijk Pasen...

Hoi allemaal,

Allereerst bedankt voor al jullie reacties op mn tasjes. *Bloos*
Ik hoop dat ik van hun net zo'n reactie terug krijg..

Net op het nippertje nog een paaskaart gemaakt. Dit keer geen scrappapier als achtergrond gebruikt, maar behang. Ik heb een tijdje terug van mijn moeder een behangboek gehad wat zei niet meer gebruikte. Zij maakt er tasjes van voor kunstwerken van kinderen op de creche zodat deze makkelijk mee naar huis kunnen. Af en toe zitten er best wel leuke stukjes tussen en die gebruik ik tegenwoordig op oa mijn kaarten.


Ik wens jullie alvast hele fijne en leuke paaseizoekdagen toe!

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Hallo Joke
    Leuke kaart lekker vrolijk met die kuikentjes.
    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje joke
    erg leuk gedaan
    fijne paasdagen
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor je felicitatie!

    leuke paaskaart heb je gemaakt!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi
    vriendin wat een mooie kaart supper

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het altijd leuk om ze te lezen. Groetjes, Joke