donderdag 15 april 2010

Duo envelop...

Hoi allemaal,

Dit keer heb ik gebruik gemaakt van een idee wat ik tegen kwam op peetjes-freubelsite. Het paste precies bij het cadeau wat ik aan mn broertje wilde geven. Hij was namelijk jarig en was vergeten te vertellen dat ie een nieuwe baan had. Vandaar dat dit idee als geroepen kwam... aan de ene kant zat een verjaardags kaart en aan de andere kant een kaart ter ere van zijn nieuwe baan. Omdat mn broertje van Citroëns houd heb ik voor zn verjaardagskaart van een foto een "stempel" gemaakt. Op de nieuwe baan kaart heb ik een stempel van Magnolia gebruikt. Het scappapier kwam uit de oude doos. Op het scrappapier staan autotjes in verschillende kleuren. De lintjes heb ik toegevoegd voor een feestelijk tintje.



De envelop heb ik inmiddels al gegeven en hij was er kei blij mee! Ook is ie er aan herinnerd dat ie zn zusje ook weleens wat leuks mag vertellen lolz ;)

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. wauw je enveloptasje is heel mooi geworden ,
    ik vond het ook erg leuk om te maken
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw schitterend kaartje
    erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Joke
    Wat een leuk idee twee in een kaart.
    Hij is heel leuk geworden.
    Groetjes Marrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk gedaan!!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Joke,

    Wat een ontzettend leuke kaartjes! En super zo, met die duo envelop. Heerlijk, hè, dat je via dit bloggen op zulke leuke ideeën kunt komen!
    Helemaal leuk!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het altijd leuk om ze te lezen. Groetjes, Joke