maandag 5 april 2010

Kan mn ogen niet geloven...

..maar ik heb zoujuist mn 1e Award gekregen *bloos*. Ik heb um gekregen van mn liefste (hobby)maatje Elisabeth (Coreli Creaties) en hieronder staat ie:


Ik ben er echt super trots op en helemaal onderste boven van..
Maar volgens mij is het de bedoeling dat ik nu 10 dingen over mezelf vertel. Nou hier komen ze:

1. Ben bijna een jaar getrouwd.
2. Heb een lieve hond en ondeugende schildpad
3. Heb een baan als chemisch analist
4. Dankzij mn hubbie& zijn onregelmatige diensten heb ik deze leuke en erg verslavende hobby leren kennen
5. Daardoor heb ik sinds kort een eigen freubelkamer
6. Door deze hobby heb ik een hele lieve vriendin/maatje leren kennen
7. Dat ik oa met haar veel tijd in mn kamer en achter mn pc door breng (ze woont nl niet om de hoek)
8. Heb er sindskort door dit een stempel & scrap verslaving bij
9. Maak ook graag tasjes, sieraden en doosjes om als cadeautje weg te geven
10. Ik voor al het crea bovenstaande graag ga shoppen *bloos* om zo iets leuks/unieks te creëren

Nu is het volgens mij de bedoeling dat ik hem door ga geven. Allereerst geef ik um graag terug aan de gever om dat ik hem haar ook kei gun. Daarnaast zou ik hem willen geven aan....al mn volgers ( ik kan nl nie kiezen..erg he lolz)

Fijne en zonnige dag nog allemaal.

Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je Award en wat leuk dat je volger van mij bent geworden en ik wordt het natuurlijk ook gelijk van jou

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke,
    Bedankt voor je lieve complinmentje!!
    Jij maakt ook hele leuke dingen zie ik.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke, dankjewel voor je compliment op m'n blog hoor! En van harte met je award :)) groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het altijd leuk om ze te lezen. Groetjes, Joke