woensdag 14 april 2010

Tasjes opgevuld...

Hoi allemaal,

Door alle drukte lukt het me nu pas om iets te posten... solly.. Bedankt nog voor de lieve felicitaties, ben er nog steeds erg blij mee. Laatst heb ik de roze tasjes al laten zien, hierbij het vervolg. Omdat ik de tasjes een beetje leeg vond van binnen heb ik in de vrije uurtjes die ik de laatste dagen had "vuling" gezocht en ik kan je vertellen dat ik er weer achter kwam dat mn kastjes niet zo leeg waren... lolz.. Voor de "vulling" heb ik 2 doosjes en 2 envelopjes gemaakt (zie hieronder).


In het lange doosje heb ik verschillende lintjes gedaan, in het kleine doosje knoopjes en splitpennen, in het kleine envelopje bloemetjes en in de grote envelop labels en stukjes (scrap)papier.
Dit alles natuurlijk in de kleur roze... Ook dit keer heb ik er een letter opgemaakt van hun naam.
Ben nu echt voort benieuwd wat ze er van gaan vinden, hun vader was iig enthousiast! (bloos)

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. ontzettend leuk zeg ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk deze inhoud voor de tasjes! Lijkt me super om cadeau te krijgen!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het altijd leuk om ze te lezen. Groetjes, Joke