zaterdag 13 februari 2010

Would you be my valentine?¿...

Hoi allemaal,

Morgen is het dan zover Valentine's day.. Toen ik laatst op mn werk een doosje in handen kreeg, had ik plots een idee. Dat doosje ga ik omtoveren en aan me hubbie geven met een presentje. Zo gezegd zo gedaan en dit is het resultaat:


Toen ik dit leuke doosje gemaakt had vond ik dat er ook nog een kaartje bij moest om het nog net iets specialer te maken. Dus ik had nog een reden om weer lekkol aan de freubel te gaan... lolz
Het resultaat van het kaartje laat ik je hieronder zien:



Ik vind hem echt leuk geworden. Het stempelafdrukje is echt lief en past wel bij het thema.
Hieronder plaats ik nog even het eindresultaat hoe mn hubbie het presentje in ontvangst mag nemen:



Nu maar hopen dat hij het net zo leuk gaat vinden als mij.. en anders krijgt hij wel de inhoud en houd ik het leuke doosje wel... er zijn nl al meer kapers op de kust die het doosje ook graag willen hebben.
Dus als ik ze op me werk weer tegenkom gaat ik ze zeker bewaren, heb nu ondervonden dat ik er iets heel leuks mee kan maken :)

Groetjes,

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Ik vind het altijd leuk om ze te lezen. Groetjes, Joke