zondag 6 juni 2010

Communiekaartje...

Hoi allemaal,

Solly van mijn lange afwezigheid, nog kei bedankt voor alle leuke reacties op mn vorige kaart!
De bruiloft in Spanje was echt geweldig en ook een hele ervaring. Zij vieren het toch net iets anders als wij, maar wij hebben toch ook wat van onze tradities kunnen laten zien. Kort samengevat ik had het echt niet willen missen. Owja het cadeau vonden ze trouwens ook prachtig *glunder* en het mooie weer heb ik meteen achter het vliegtuig mee naar huis genomen. Terug in Nederland meteen weer kei druk gehad op mn werk/thuis en ook heeft mn knie weer lekkol dwars gezeten :S.

Maar nu kan ik eindelijk weer wat posten.... jippie!! Vandaag 2 communiekaartjes gemaakt voor een tweeling van kennissen van ons. Ik vond wel dat ze allebei een kaartje verdiend hadden en niet samen 1. Op de voorkant van de kaart heb ik hun naam in chipboard letters gezet en in het hoekje een kelk met hostie als teken van de communie (niet opvallend). Aan de binnekant heb ik een afdrukje geplakt met daarnaast van harte gefeliciteerd. Aan de voorkant heb ik een cirkel gesneden zodat het gezicht van het afdrukje zichtbaar is. Voor de meiden kaart heb ik gebruik gemaakt van een Magnolia afdrukje en voor de jongenskaart een afdrukje van Greetingfarm.



Ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden... Wens jullie nog een fijne zondag!

Groetjes,


8 opmerkingen:

  1. Wauuuuw wat een super leuke en mooie kaartjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes, vrolijke kleurtejs en ik vind die uitgesneden cirkel ech een superidee! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,

    Erg leuk, zo met zo'n gezichtje alleen in een rondje, echt grappig!! En natuurlijk super persoonlijk, zo met de naam op het kaartje!
    Wat leuk dat de bruiloft in Spanje leuk was! Y tambien hablas español ahora o no? Ha ha! Grappig, hoor, dat die twee culturen dan zo combineren op zo'n dag. Fijne week gewenst!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke :-),

    Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog en dat je volger bent geworden!! :D
    Wat een leuke communiekaartjes heb je gemaakt.
    Ik ben ook gelijk volger van jouw blog geworden.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke en originele communiekaartjes, prachtig zijn ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaartjes erg leuk gedaan
    luefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke!

    Ik zag dat je volger van mijn blog bent geworden, leuk joh! Je maakt ook erg leuke kaarten, ga jou ook volgen hoor.

    Fijne dag nog!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het altijd leuk om ze te lezen. Groetjes, Joke