zondag 20 juni 2010

Doosjes...

Hoi allemaal,

Zoals ik in mijn vorige "blog"bericht al vermelde wilde ik voor vaderdag nog zo'n leuk "merci"doosje maken. Gisteren ben ik hiermee in de weer gegaan en heb er niet 1 maar 2 gemaakt (kon het niet laten).

 

Het ene doosje is voor vaderdag en de andere voor een nog nader te bepalen gelegenheid. Om het doosje dicht te maken heb ik een klittebandsluiting aangebracht. Deze vond ik laatst bij de action en nu voor het eerst getest en het werkt perfect.


Voor mn eigen vader heb ik een klein sigarendoosje gepimpt en deze gevuld met pepermuntjes omdat ie daar dol op is.


Wens jullie nog een fijne avond en tot ziens.

Groetjes,

9 opmerkingen:

  1. prachtige en originele creaties zijn dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Joke,
    Wat een leuk idee zeg. Wil je het patroontje delen? Ik hoor het wel. Groeten Miranda (www.laulijn.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi doosjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke

    Wat een leuke doosjes heb je gemaakt zeg!!!

    Groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. knap gedaan!!

    groetjes uit antwerpen

    elke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super doosjes en prachtig in deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke,

    Wat leuk gedaan! Super om zo een doosje op te leuken, dan kun je een echt cadeautje geven, maar wel creatief bewerkt! Super! Mooi gemaakt, ziet er erg leuk uit, dus zal je vader zeker blij mee geweest zijn!
    Fijne dag!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat en schattige doosjes zijn het geworden Joke, heel mooi!

    Groetje,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat ontzettend leuk!! en bedankt voor de tip van de klittenbandsluiting bij de Action. Wat ontzettend leuk met die merci-tjes en het sigarendoosje is ook al zo leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het altijd leuk om ze te lezen. Groetjes, Joke