zondag 13 juni 2010

Sail away...

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje gemaakt voor mn schoonvader. Waarschijnlijk ga ik het kaartje gebruiken voor vaderdag. Het plaatje vond ik in een oud nr van "Mijn Hobbykaart" en heb hier mijn eigen ingeving aangegeven.


Ben benieuwd wat hij er van gaat vinden. Als ik nog tijd heb deze week ga ik er nog iets bij maken. Zie op veel blogs van die leuke "merci"doosjes en vind het eigenlijk wel leuk om dat als kleinigheidje erbij te geven.

Fijne avond nog allemaal!

Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. prachtig en een heel stoer kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,

    De kaart is erg leuk geworden! Ik ben zelf ook nog aan het puzzelen voor m'n eigen vader, die helemaal gek is van bootjes! Dat papier met dat touw er op is erg leuk, zeg! Dat past er perfect bij hier! Helemaal mooi!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what a beautiful card!
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke,

    Hij is echt prachtig geworden! Ik vind het nog best moeilijk om wat voor vaderdag te maken. Een mannenkaart is toch lastiger vind ik.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor dit kaartje een leuke maritime kaart.
    Mooie kleuren combinatie heb je er voor gebruikt.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi
    vriendin
    wat een leuk kaartje supper

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!
    Een erg mooie kaart zeg!!
    Echt een mannenkaart ook! Ze blijven lastig die mannen kaarten. Maar deze is super!!

    Groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Ik vind het altijd leuk om ze te lezen. Groetjes, Joke